1.Dieta dla osób bez schorzeń – profilaktyka dla każdego w każdym wieku który pragnie zachować zdrowie poprzez zastosowanie zrównoważonego jadłospisu

2.Dieta dla osób aktywnych zawodowo – jadłospis dostosowany do harmonogramu dnia, w diecie uwzględnione będą produkty które pomagają w stanach przewlekłego zmęczenia, odpowiednie przerwy pomiędzy posiłkami wyregulują wydzielanie insuliny w organizmie co może przyczynić się do ograniczenia znużenia i/lub rozdrażnienia. Odpowiednio dobrana kaloryczność posiłków wieczornych wpłynie korzystnie na jakość snu

3.Dieta dla osób aktywnych sportowo – dieta dostosowana do tempa metabolizmu pacjenta, indywidualna do wybranej dyscypliny sportu, zrównoważona ukierunkowana na osiągniecie założonego przez sportowca celu.

4.Dieta dla osób starszych– jadłospis dostosowany do możliwości kulinarnych i preferencji każdego z pacjentów. Wybór odpowiednich technik obróbki termicznej ułatwiający spożywanie potrawy. Różnorodność produktów i potraw w diecie przeciwdziała występowaniu niedoborów witamin jak również mikro- oraz makroelementów ważnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmów w podeszłym wieku
​5.Dieta dla dzieci i młodzieży – zrównoważony jadłospis uwzględniający zapotrzebowanie energetyczne rozwijających się organizmów, oparty na domowych szybkich do przygotowania posiłkach, które najmłodsi mogą z wygodą spożywać zarówno w domu jak i w szkole. Zdrowe nawyki żywieniowe wprowadzone w wczesnym wieku pozwolą na utrzymanie odpowiedniej masy ciała w wieku starszym

6.Dieta dla kobiet w ciąży lub w trakcie laktacji – dieta uwzględniająca zapotrzebowanie energetyczne w poszczególnych okresach ciąży, w diecie wyeliminowane zostaną produkty mogące zagrażać zdrowemu rozwojowi dziecka oraz mające niekorzystny wpływ na jakość mleka matki

Skontaktuj się z nami

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości